Syster äntligen här

Ooh nu har ÄNTLIGEN min kära syster hamnat här bredvid mig i soffan! Så himla härligt =D, är så glad och avslappnat!
Plockade upp henne idag efter en stund i skolan med lite projektarbete i tankarna men vid 2 tiden begav ja mig därifrån för att möte upp syster på stationen.
Vi tog en tripp till mataffären och handlade lite saker till middagen och frukost osv,de nödvändligaste ;P
Kom hem och bara har slappat sen dess typ.. ja har skissat lite (blev dock inte så mycke som ja borde) och hon har tittat på gossip girl ;P haha
Lagat en god kycklingrätt gjorde ja också sen efter de har vi verkligen bara latat oss!!

Nu ligger vi i soffan, mätta i magen och kollar på Idol och bara njuter! Så underbart! Funderar lite på hur vi ska spendera morgondagen men de kommer nog lösa sig! ;D
Nu ska vi mysa ännu mer och ännu ännu mer!
Ha det toppen!!

Juste, jag fick världens finaste present idag när hon kom ner..Det var en underbar klocka som ja blev SÅ himla glad för!! oooh den är så vacker =D iih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0