slapp,slapp och sol

Söndagskväll och snart en ny vecka att ta sig igenom. Mycke skola kommer de bli,varje dag 9-16 så ja.. inte så kul kanske men man måste ju.
Idag har ja verkligen haft mig en lugn slappar söndag. Tog mig sovmorgon och gick faktiskt upp kl. halv 10 vilket är sent för att vara mig och satte mig i solen och åt lite frukost =)
Sen satt ja där typ hela förmiddagen,åkte en snabbis till öb och handla en cykelkorg sen gjorde ja inte så mycket mer. Mitt på dagen träffade ja Theres en stund och vi tog oss en promenad i nybro, eftersom hon är ny visade ja henne runt i "storstaden" ;P Var väldigt härligt med tanke på väder och allt.
Kom hem och sen så har ja bara suttit ute och läst i solen några timmar,riktigt latmaskigt men skönt..
Det enda "nyttiga" ja gjort är väl fått upp tre tavlor,lagat mat och diskat??

Nu sitter ja som en hösäck i soffan, ganska nyligen tagit mig en lång dusch med inpackning,ansiktsmask,raka bena,fila fötter och allt. VÄLDIGT härligt..Kände att ja ville unna mig lite sånt nu när ja ändå bara latar mig och har tid?
Har även suttit och tittat lite på olika motiv till min tatuering,och inte för att de finns olika motiv men utformanden?? Så förhoppningsvis när syrran kommer så hamnar de lite bläck på min hud!! Ska ringa runt imorgon och kolla olika ställen imorgon,hoppas de går ;P

Snart ska ja sätta på "shutter island" och ta mig lite blåbärssoppa eller smootie,inte bestämt än va de blir.
Hoppas ni haft en bra helg och får en bra start på veckan!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0