shopping

Shit va trött ja är nu! har varit igång sedan halv 9 imorse så ja, man kan ju säga att ja är helt SLUT, plus att ja liksom inte sovit bra i natt haha (men de kommer ja göra idag ;P)
Började dagen med en långpromenad med Madde och Charlie i solskenet,riktigt härligt med mycket snack så klart.. Kom hem och gjorde oss i ordning för att röra oss ner på stan =)
Hade några saker att fixa under dagen så ja var rätt så fullbokad men vid 1 kom Therese in och vi tog oss till IKEA!
Där blev de fika,shopping och massa strosande som gällde.. Sen hamna vi även på Rusta,"Mario?",plantagen och city gross där det blev massa shoppande och fyndande..
Jag lyckades faktiskt hitta nya mattallrikar för inga pengar alls och ja är SÅ nöjd, har ju alltid velat ha fyrkantiga och nu har ja de :D

Så nu har ja plockat ut de andra och satt in de nya och det är ju underbart, 4 st av varje =D iiih.. Sen blev de även massa annat skojjs som gjorde hål i plånboken,bla en strykbräda hahah

Så som sagt, NU har ja satt mig ner i soffan efter en lång och intensiv dag och ska kolla på en av mina favoritfilmer nämligen Patrioten. jag tycker att den är helt UNDERBAR!! Så ja, ska njuta av den lite men ja lär nog somna snart om ja inte känner mig helt fel :P haha

Och imorgon är det fredag igen, härligt med lite helg kan ja säga. Är så trött nu så vill bara sova sova sova!! Sen ska ju även min älskade firas på lördag och det kommer bli TOPPEN, så får vi se va som händer sen på kvällen ;P men underbart kommer de bli!!
Hoppas ni haft en lika bra dag som ja har!!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jättefina tallrikar verkligen! :) Super ju!

Hoppas du får en underbar helg älskade!

Puss <3

2010-09-17 @ 13:11:15
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0