ork?

Är inte bra nu!! Usch, ja har ingen ork,ingen lust till någonting. Ser typ inte fram emot ngt längre..Vet inte vad det är. Känns bara så trist!
Känner mig som en sengångare liksom..
Så ja, därför ja inte orkat skriva något heller för de skulle bara bli massa klagomål som även detta inlägg blir. Men ja hoppas att det snart går över, eller så! Panik över skolan är väl en stor del..gör ingenting,går inte framåt!! FAN blä och skit!!

Men jag ser iaf fram emot att min älskade storasyster kommer imorgon! Ska bli så härligt att få sällskap och jag hoppas och tror att hon kan dra mig uppåt igen! BEHÖVER henne!!
SAKNAR OCH LÄNGTAR!! Kommer bli de bästa 5 dagarna på länge!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0