magkramp!

Varför har jag så ont i magen,varför har jag den där jobbiga magkrampen? Vill inte ha den varje dag,varje kväll.
Jag vet att det har varit mycket nu, eller är mycket nu men så ska väl ja få slippa detta. jag orkar inte en 10000000 sak liksom.. Och jag vet att det kommer bli värre DEN dagen. men just nu försöker jag inte tänka på det utan va glad för varje dag som går helt enkelt!

Annars är det helt okej. Mycket i huvudet, mycket som snurrar när ja ska sova (dom är dock bra ;P) haha
Skolan fungerar,blir helt "gojsig" av allt knasigt snack och saker hit och dit men det fungerar väl?
Sitter iaf just nu och väntar på mail ifrån min lärare om vilka grupper vi ska va i projekten men de kommer ju ingenting och det gör mig lite smått galen, för man vill ju veta och man vill ju komma igång..så får sitta här tills ja vet hur de blir, hur de blir imorgon liksom.
Fast en sak som ja vet är att ja ska få träffa min Madelene imorgon och det gör mig SÅ glad..Saknar så sjukt mycket, och längar tills lördag ;) haha av flera anledningar ;P

Nu ska ja iaf ta en kopp te och försöka lugna magen, sen ska ja se idol och fixa skruttans födelsedagspresent ;P hoppas ni haft en bra dag och får en bra kväll!!
 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0