hjärta dig

Ett sådant här sms mitt på en söndagskväll kan verkligen värma mitt lilla hjärta,göra resten av kvällen bra!


You are my sunshine in my life! I am blessed to have you as my sister. You are always there when I need you and I am so grateful to you! You light up my life and I love you with all my heart now and forever! And I am here for you whenever you nees me, hope that you know that! Love love love! You and me against the world!

Finns inte ord för hur mycket DU betyder för mig, och som sagt, jag tycker att alla bör få ett sådant sms/samtal nångång då och då och vara lika lyckligt lottad som ja är,
för de är ja verkligen!
Vet att Du alltid finns här för mig och hjälper mig när ja är som lägst,och TROR på mig!
TACK för att du finns älskade syster <3
 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det kom direkt från hjärtat! <3

2010-09-06 @ 07:05:24
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0