friday,i´m in love

Fredagskväll och man sitter i mjukisar hemma i soffan vilket ja iof tycker är väldigt skönt!
Veckan har gått grymt fort,vilket kan ha en fördel ibland men inte alltid ;P hehe
Men som sagt,dagen idag började ja med solande på "balkongen" och läsande av krippendorff innan ja begav mig till skolan.Blev en liten föreläsning till 3 typ sen fick vi gå hem..Åkte och handla lite,sen plockade ja typ 1 liter blåbär som ska mätta min lilla mage ;D mumms de är ju SÅ gott,framförallt när man har plockat dom själva.
Sen har ja mestadels tillbringat kvällen i soffan och framför tv.n..träffade E ett litet tag sen kom Hélen över en snabbis för att låna datan och snacka lite gojja =) hehe
Sitter här nu och bara slappar,ska strax hoppa i säng.ska bara dricka upp min mjölk sen väntar sängen och en lååång dag imorgon.
Ska nämligen upp och hämta tjejerna vid 9 sen ska vi bege oss in till kalmar..Blir frukost på IKEA,sen loppis och en runda på just IKEA..sen ska vi göra kalmar också och så får vi se om vi går ut på kvällen. Får se hur mycke man orkar efter en hel dag inne i stan?? va tror ni??

Nej nu ska ja säga god natt till en viss ... sen ska ja sova tror ja! ha det så bra och NJUT av helgen nu!!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hoppas att du får en underbar dag älskade syster!

Själv får jag ligga hemma, förkylningen är tillbaka och gymmet kan jag glömma :(

Puss <3

25 dagar kvar ;)

2010-09-04 @ 10:35:07
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0