fredag

Äntligen fredag eller? Jo det kan ja verkligen säga, är helt slut och vill bara sova. Sova bort alla skitsaker som händer omkring och vakna upp och allting är bra, varför kan det inte bara få vara så? varför måste allt va så komplicerat? jaja nu ska ja inte klaga mer.
2 veckor av "portbelysningskonstruerande" är nu äntligen över och ja, ja blev ganska nöjd med det ja åstakomit, ingen "hit" direkt men men.. Skönt iaf att de är över måste ja säga ;P
Har varit 2 långa veckor iaf..

Är hemma nu och slappar i soffan,ska snart ställa mig och laga lite middag sen ska ja väl göra mig i ordning. Ska över till Pernilla ikväll och kolla idol sen ska vi i klassen bege oss till "Stora hotellet" här i Nybro.. WOW vilket ställe ;P haha nej skojja bara. vi vill väl bara se va som händer i den stora staden en fredag, så man får se hur länge man orkar de.. de skulle va lite live-musik och så..men ja,får se hur länge man orkar efter dessa veckor..
Sen vet ja inte riktigt hur min helg kommer att se ut, imorgon kanske de blir filmkväll med tjejerna, ev en tråkig tripp till växjö, annars ska ja nog bara ta det lugnt!

Nej men nu börjar min mage kurra..dags att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0