fredag =D

Nehe men nu var det fredag igen! Härligt som bara den måste ja säga,har längtat efter den och den är välbehövlig!
För ja känner att jag verkligen inte varit på topp de senaste dagarna, varit trött,i mina egna tankar och ja..mycke me skolan och allt.
Igårkväll var vi inne, tjejerna i klassen och kollade på hockey på oleareys och firade Pernilla. Det var riktigt trevligt =)

Idag hade vi handledning på projektet på engelska och det var skönt måste ja säga, skönt att veta om man gör rätt. och efter de så insåg vi att vi inte kan göra något förrens vi har gjort lite test så japp..vid 11 fick vi helg dåra =D
Då satte ja mig ute i solen och bara njöt. 20 grader var det :D underbart!! haha
Sen så tog ja min lilla tuff tuff och åkte till min älskade. Kom dit och då stod de som vanligt mat på borden så ja kunde bara slå mig ner. Helt sjukt bra =D haha Hade en mys middag sen tog vi en tur till skogen igen och laddade på våra vitaminfråd ;P

Och nu har vi precis kommit hem,hon har duschat och vi sitter och lyssnar på musik, ska snart se idol och sen blir de filmmys =D

Imorgon blir de tvättstuga och sen tandläkaren kl.9.30 INTE kul men men..måste ju fixa de..
Men som sagt, imorgon är imorgon och då får ja ta de problemen.. ta de lugnt ska ja iaf göra ;P
men nu ska ja mysa med Madde =D
hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0