förvirrad!

Blev ingen yoga igår efter den första egentligen "riktiga" skoldag som höll på till 5, var ganska okej..dock kände ja mig väldigt ringrostig och började såklart tvivla på en gång men men =/ vi får se hur de slutar..
men som sagt, hade egnentligen tänkt att ta mig en yoga efter skolan men så blev de inte.. Fick ett väldigt hemskt och tråkigt besked på telefonen så ja pallade helt enkelt inte, luften bara gick ur mig.. De är så himla ... ja de finns inte ens ord för de..=(
Åkte hem istället och ställde mig och bakade bröd,pluggade lite,laga mat,vek tvätt..ja allting för att förskingra mina tankar men vid 9 gav min kropp upp..la mig i sängen och läste i 2 timmar istället och sen somnade väldigt oroligt,men kanske inte så konstigt.
Vakna rätt så tidigt idag men de gjorde inte så mycke..
har fått en hel del saker gjorda nu på morgonen igen, plockat lite blåbär,handlar,hämtat ett paket och även gjort lite mer bröd ;D

Och ja måste säga att detta brev som ja hämtade idag på posten inte kom i otid eller va man säger. det behövs verkligen nu!
Det var ett litet brev med kort ifrån min älskade Katta och sen var det även en så himla söt liten nalle! Den kommer att va med mig dag som natt!! ÄLSKAR DIG SÅ GUMMAN! föralltid ska du veta!



Nej nu ska ja ta tag i skolan igen och läsa "krippendorf" typ 70 sidor.. sen ska ja in till kalmar för att spendera dagen med min älskade Madde. och idag behöver hon nog mig som mest så de kommer bli toppen! en riktig tjejkväll.
Nej inte söla nu,dags att plugga i solskenet för de är BLÅ himmel = helt underbart!
 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Åh vilken söt nalle!! :) Gulligt av Katta, hon vet hur man behandlar en vän hon! <3

2010-09-02 @ 20:35:50
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0