effektivitet

Så vad fort denna dag har gått, inte varit en seg måndag som den brukar vara :P
Var i skolan och fixade klart projektbeskrivningen till typ halv 1, vilket gick bra =)
Åkte hem och dammsög och fixade lite smått och gott med projektet (dock inte så mycke som ja velat men men) ;P sen träffade ja Therese en stund, pratade en lång stund med födelsedagsbarnet =D.
Sen var ja riktigt duktig, betalade alla mina räkningar,lagade middag, storstädade allt annat: alltså skura golv,gjorde toa,tvätta spis,hyllor osv i köket..jaa allting man kan komma på =D
Så blev klar ganska nyss och har tagit en härlig dusch och nu har ja slagit mig ner i soffan med te och lite fika, mysigt mysigt!
Nu luktar det skurmedel blandat med vanilj ifrån mitt ljus i hela lägenheten men det känns så härligt att det är rent =D haha
Men nu ska ja kolla klart på halv 8 hos mig och sen ska ja mysa ännu mer, läsa min bok el bara glo på tv..vet inte..Svenska New York fruar börjar ju idag så kanske de ;P haha

Måste bara säga att ja älskar min mamma!! Hon är helt underbar! Har fått många fina sms och mail ifrån henne idag och det har verkligen gjort min dag SUPER!!
ÄLSKAR DIG OCH SAKNAR DIG!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0