=D

Oh va ja känner mig duktig idag! Har fått väldigt mycket gjort idag måste ja säga!
Sov ju över i kalmar i natt och va tvungen att åka till nybro tidigt eftersom ja hade tvättstuga vid 9 och sen tandläkaren kl. 9.30..
Gjorde allt ja skulle på morgonen och när ja kom hem efter tandlläkaren ställde ja mig och gjorde 3 olika matlådor (alltså rätter) som ja nu har fyllt ut frysen med =)
Sen har ja även handlat lite, vart ute i naturen,ja har till och med gjort mig ett eget MATBORD!! helt själv!! är så himla stolt, de blev superbra och ja fattar inte varför ja skjutit upp de så länge.. Nu kommer ja kunna jobba bra här hemma med =D

Så japp..nu har ja precis slagit mig ner i soffan med en kopp te..nyduschad med ansiktsmask och allt. Tända ljus i hela lägenheten är de också. Med andra ord så är det verkligen en myslördag för mig..
Så nu ska ja kolla på dansfeber sen sätter ja på en bra film som ja antagligen kommer somna ifrån ;)
Men hoppas ni haft lika bra dag som ja har!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååå duktig älskade!! <3

2010-09-25 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0