bra jobbat

Har gått riktigt bra idag med projektet, känner att vi är på god väg och denna gång känner jag mig rätt lugn,konstigt nog? men det känns bra!!
Vi har som sagt fått mycket gjort, så good work ;D

Var på yoga idag och sträckte ut mina muskler,riktigt skönt men de va grymt kallt i salen haha men men, fick bli en varm dusch efter middagen och min cykeltur till platsen som vi ska ha projektet på,eftersom ja skulle ta kvällsbilder..men dock gick det inte så bra, kameran dog nämligen haha,typisk min tur? jaja. Fick några iaf. Får bli fler senare ;)

Nu är ja nyduschad,mätt i magen och ligger och kollar på gossip girl som äntligen har kommit ut på datan..såå bye bye, have a nice evening ;D

I morgon får ja träffa min ängel igen, MYS ska det bli!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0