virrig

Virrpanna och helt koko är som ja känner mig idag, liksom inte närvarande eller så!
Mycket saker som hände på förmiddagen och ja, en del konstiga,dåliga,härliga och hit o dit..mycke var de iaf som gjorde mig ännu mer snurrig i min febriga knopp!
Till skolan och fixa klart på projektet,blev färdiga med powerpointen = YES och ska bara skriva slutsats o sätta ihop allting sen är vi ready inför redovisningen på måndag =)
Men som sagt, gick omkring i skolan o typ inte "var där" vilket är så sjukt jobbigt.
Hade även samtal om utlandsstudier idag och ja, de är väl bara att sätta igång och kolla runt vart man vill hamna.. haha sjukt svårt men spännande, ja har inte riktigt någon aning om vart ja vill, men bort!
Ska även kolla lite resor över nyår, för ja vill verkligen bort härifrån nu, måste vila ut, få ta det lugnt och inte tänka helt enkelt..Så om någon är sugen på att joina mig i vinter på en lite resa, HÖR AV ER! ja behöver ressällskap!!

Nu ska ja fortsätta se på Rosa bandet-galan och va lite duktig och skänka lite pengar..Sen tidig sänggång för imorgon är det HELDAG men konsthistoria och psykologi.. jobbigt jobbigt en fredag..sen får vi se va som händer, måste fixa lilla brum brum också nångång ;)
nej nu kallar toan på mig ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0