underbart

Hemma igen efter en sjukt underbar helg nere i Kinna och hos Katta!
Ja kan inte beskriva med ord hur bra ja har mått av att få åka iväg och bara "va" en helg sådär,mitt i allting. Helt jäkla fantastiskt!!
Vi har haft superduper mysigt.
Igår hade vi planerat att åka till ullared hela dagen, så vi satte klockan på halv 8..gjorde oss i ordning och rulla dit..Men sen när vi väl kom dit så var det minst 5 KM KÖ!! helt otroligt, att de kan va så mycke människor kl. 10 på morgonen en helg innan löning men så va de iaf.. Så då hade vi planer om att åka till varberg men så blev de ju inte för Kattas bil gick sönder så de va ju bara att åka hem,pigga o glaá!
Men vi tog ist Connys bil och åkte till göteborg och var där hela dagen, väldigt mysigt!
Kom hem och vi två grillade och gjorde en god middag sen så dog vi alla i soffan framför "Pretty woman"..

Och eftersom dagen inte riktigt blev som vi hade planerat igår så bestämde vi att vi skulle till ullared idag ist..så kvart i 7 ringde mobilen och 7 satt vi i bilen påväg dit..När vi kom dit va de kanske 500 m kö el ngt,och då va klockan "bara" 8 men de gick ändå fort att komma in,tack och lov!
Så japp, en 3 timmars shopping fick de bli, sen hem och bara ut och njuta i solen! Helt underbart härligt.Även en liten promenad med Axa i höstvädret fick de bli innan vi åkte hem för att laga middag och skjutsa mig till borås för att ta mig hemåt.

nu är ja hemma, och har duschat och packat upp osv.. kommer snart somna i soffan känner ja så de får bli en liten sovmorgon för min del imorgon! Sen skola till typ 10 på kvällen som man måste orka sig till!
Men iaf.. hoppas ni haft en lika bra helg som jag, lika avslappnad!!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0