spontanresa!

Denna vecka kan ja säga har gått fort,riktigt fort! Inte hunnit tänka känns de som!
Skolan har lullat på som vanligt, projeketet tar sin lilla tid och vi får väl se hur de går med det,orkar inte bry mig?
Så ja, de är väl de som ja sysslat med på dagarna..skola skola,inte mycket tid till annat. på kvällarna har ja legat hemma och degat,tänkt för mycket som vanligt!!

Men igår när ja låg hemma och "degade" så bara fick ja en känsla av att "JA VILL BORT!! BORT BORT BORT IFRÅN DETTA" och då fick ja den underbara idéen med att boka en spontan resa ner/över till borås och över till min underbara och älskade väl Katta! Kände bara helt enkelt att ja måste se henne och det var bråttom, behöver hennes stöd,hennes skratt,hennes "knäppa kommentarer"..ja allting som ja kan få av henne behövde ja NU NU NU!!
Så idag i skolan bokade ja en tågbiljett över till henne. Så imorgon vid den här tiden sitter ja i hennes soffa och kanske kollar idol och bara njuter, ska bli så sjukt härligt!!

Och på lördag ska vi ta oss en tur till ullared :D iiih i love it, det kommer bli underbart! Shoppa lite med de pengar som ja inte har och köpa allt sånt där onödigt som man bara måste ha helt enkelt.
Men som sagt, att bara göra denna resa kommer nog ge mig ny energi och ett leende på läpparna som kommer hålla länge!!
ja längtar så in i norden!

Så nu ska ja väl bara packa färdigt och sen blir de nog en tidig sänggång med tanke på att sömntabletten kommer börja verka snart, och sen blir de skola för hela slanten imorgon!
Men hoppas ni får en toppen helg, för de ska JA ha!! <3


Kommentarer
Postat av: K

Underbara älskade hjärtat!

Det har lixom pirrat lite i min mage sen du sa att du skulle kunna komma hit. o leendet på mina läppar vägrar att försvinna, Jag känner mig så lycklig för att jag vet att du snart kommer hit. Det känns underbart! Be nu tågchauffören gasa lite extra ;)

Så kommer jag o Axa o hämtar dig i Borås.



Älskar dig mitt hjärta! <3 <3

2010-10-15 @ 11:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0