redan söndag

Nej ja vill inte!! Vill verkligen inte att det ska vara söndag, eller att denna dag ska ta slut med andra ord!!
Denna helg har varit helt underbar, finns inga ord som kan beskriva detta!! underbar och gått otroligt fort =(

Vet redan lite va vi gjort, men igår tog vi oss en tripp till Växjö för att fira mormors 75 års dag och det var verkligen lyckat! Hon vart riktigt glad och det var så härligt att se =). Morfar hade köpt prinsesstårta,kanellängd och någon stor "chokladbulle" som vi fick smaska av och det var gott =D
Kom hem ganska sent och då ställde ja mig och gjorde kanelbullar,syrran slappa i soffan med vin som ja joinade henne med senare ;D
Avslutade kvällen som sagt med vin och en grymt bra film; From Paris with love .. Mycke bra!!

Idag lämnade hon mig väldigt tidigt, och då åkte ja och handlade lite..Hem och städade,förstökte plugga (gick inge bra), ut i skogen och plockade bär och svamp!! Sen tog ja de mest lugnt, träffa Therese en stund också =)

Men det är väldigt tufft nu och tomt. Ja hatar verkligen avsked och dagen idag har inte varit rolig. Försökt tänka på allt vi gjort tillsammans och bara njuta av det. För det är bara massa skratt och leenden som kommer upp. Måste försöka leva på detta nu ett par veckor tills vi ses igen och ta vara på den energin som ja fått nu!
Det måste ja, annars kommer ja inte orka!
men som sagt! Denna helg har varit helt UNDERBAR och ja, mmm.. kan inte säga nå mer!!
ÄLSKAR DIG ÖVER HELA MITT HJÄRTA SYSTER MIN! KOM NER SNART IGEN!
Du gör mig hel!

Nu ska ja se på film och bara mysa, ladda batterierna tills imorgon och projektskit igen!!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jag älskar dig fina syster! Det var underbart hos dig! <3

Jag hoppas att jag ska kunna komma ner snart!

Härligt att boken du läser gör dig glad och får dig på andra tankar :)

Puss Puss!!!

2010-10-06 @ 06:56:28
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0