halloween

Söndag igen och denna helg har ju såklart sprungit iväg igen..inte kul!
Gårdagen var supermysig med en dag i kalmar med Madde,lunch på stan och så! Sen hemma och lata mig lite innan ja cykla över till Therese för att göra egen sushi och kolla på massa film och äta godis!
Detta var med andra ord en härlig och lugn lördag mitt i feberyran!
Vaknade imorse med ännu värre halsont än va ja har haft på länge och det var inte kul, huvudet värkte med.. Så de fick bli en frukost med MASSOR av honung i mitt te =D haha

Nu har ja precis läst igenom powertpointen till skolan, ska snart cykla bort till biblioteket och sen handla lite mat. sen blir de nog bara en lugn hemmadag tills ja ska till skolan vid 6 och fota.. men lugnt ska ja ta iaf.. vill ju inte bli värre!

Nej ska väl göra mig i ordning lite nu, innan man går och handlar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0