framåt?

Tisdag och jag försöker verkligen att se saker och ting genom ett nytt perspektiv..Försöker inte se allting så svart men det gör ja, vet inte varför. Är det för att det börjar bli höst eller vad är det? förstår inte varför ja inte har någon motivation till ngt.
Idag var det dock lite bättre än igår, då var det en piss dag! men varje dag kan man ju inte va på topp,el?

Hade CAD i skolan idag och de gick ganska bra, sen var det ju dags för projektet igen..Lite fick vi gjort på dagen men vi möttes upp igen vid 7 tiden för att testa ljuset utomhus i kylan och mörkret. Ikväll gick det faktist bra! tro vi fick upp ögonen lite mer för vad vi ville ha och göra så nu kanske vi kan sätta igång på riktigt igen? =) hoppas hoppas, måste som sagt se saker och ting som att de finns lösningar på allt, inte att de har gått i lås!

Varför jag börjar se saker och ting igenom andra "ögon" har nog dels med att ja läser en sån bok just nu,borde läsa mer och andra borde läsa den men också för att jag hade ett väldigt uppfriskande och härligt samtal med mamma! Var länge sen som vi pratade på detta sätt och det fick mig att börja fundera..kanske henne med. Men ändå. Hon peppade mig och förhoppningsvis kommer hon förbi en snabbis om 2 veckor, det skulle vara toppen! För ju mer saker som är "roliga" att se framemot, desto lättare är de för mig att kämpa och att ha kul!
Men som sagt, att ja det samtalet med mamma gjorde mig riktigt glad! Fick lite mer energi och imorgon kommer vi fortsätta där vi slutade (för vi båda va egentligen upptagna ;P) och de längtar ja efter!
Fast nu ska ja väl kolla lite på tv och försöka slappna av och tina upp efter ljustesten ikväll som sagt.. Sen blir de sängen och min braiga bok för min del. Skoldag hela dagen imorgon igen!
Ny dag och nya tag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0