bra helg!

Gud vilken underbar helg jag har haft, har fått mina energiförråd påfyllda nu till 100 % hoppas ja!
Fredagen spenderades med idol,film,vin och godis hemma hos Therese! Väldigt trevligt och vi satt och prata oss igenom hela idol tror ja haha men det var ändå bra!
Lördagen kom solen äntligen fram och jag och Therese tog lilla bilen in till kalmar för lite shopping och fika i solskenet! Var en helt underbar dag och vi fick lite småsaker handlade.Tog en väldigt härlig promenad runt slotten i solnedgången =D..Vi kom hem vid halv 7, då de bara var att ställa sig o laga middag till oss, blev en riktigt god kycklingpasta med citron/apelsinsås + sallad = mumma!
Sen så pysslade vi en hel del och satte oss inte ordentligt förrens halv 10 och vi typ deckade i soffan framför "PS I Love you"-filmen som bara är SÅ god!! Blev lite godis och mys!
Idag har ja fått spendera dagen med bästa Madde! Vi tog oss en tur till Öb, sen blev det en lång stund i skogen för att hitta mycket svamp och blåbär GOTTIE!! Sen hem och laga en god kycklinggryta och visa skolan för henne!
Var helt underbart att bara få vara ute i solen och njuta med någon ja tycker om!få fylla på mina batterier som sagt =)
ooh ja är så glad nu!
Sitter i soffan och bara njuter med te och yoghurt och ska nu se en film (the Woman)! skönt ska de bli! kommer sova gott efter denna braiga helg!
Hoppas ni haft en lika bra som jag!!

(bilder kommer senare,datan vill inte :S)

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskar dig! <3 Härligt att du haft en sån bra helg hjärtat!! Pussar

2010-10-11 @ 07:03:02
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0