Pepptalk

Vad härligt det är med pepptalk! Idag har jag fått 3 stycken samtal ifrån personer som står mig så sjukt nära och det är underbart. Pappa, Mamma och Madde = kan de bli bättre (jo om syster ringde ;P) haha
Men som sagt. Så otroligt härligt att bara få prata ut, att få säga hur jag egentligen känner och vad som tynger ner och ja är så glada att de förstår! Nu känns de lite lättare och ja försöker som sagt verkligen att se lösningar på saker och ting istället för hinder, samt att även se fram emot att göra saker. Det behöver jag verkligen har ja märkt, istället för att bara gräva ner mig och stänga in mig som ja gjort nu!
Men ja kommer klara det. Ska tänka på denna dag som en bra dag!!

Har gjort klart en present till någon i familjen idag och det/den blev verkligen bra, vill ha själv!! Mmm riktigt nöjd ;D
Skulle verkligen vilja ta kort på den/det och ladda upp men de går ju inte, så ni som inte är i min familj får fråga efter bilder om ni vill se ;P haha

Nej nu ska ja göra lite mer nytta! = bara lata mig i soffan med en god bok/film och njuta??

 

Egoboost! - Isabella Löwengrip


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Skulle gärna ha ringt, men mår inte bra idag :(

Puss <3

2010-10-06 @ 21:38:14
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0