tripp

Hej igen! Varit väldigt dålig uppdatering för min del men haft så mycket att göra och så så att ja inte hunnit.
I torsdags åkte ja direkt till Lund efter en dag i skolan och hade det väldigt mysigt. God mat och trevligt sällskap fick stå på menyn för den kvällen ;)
Hela fredagen låg vi i sängen och bara mös,sjukt skönt! Sen så vid 5 kom klasskamraterna och plockade upp mig i Malmö för en tripp till köpenhamn över helgen.
Blev en lång resa med en timmes virrvarr inne i köpenhamn för att komma till hotellet. Men när vi väl gjorde de blev det ut och käka en trevlig middag och ta en öl på en mysig pub i stan!
Lördagen spenderades med shopping på ströget och en supergod sushilunch med alla! Och som sagt, efter en lång och härlig dag i solen så åt vi middag på en trevlig italiensk resturang och sen bar det av ut i köpenhamnsnattliv. Kvällen slutade dock tidigt för min del med tanke på magont osv.
Söndagen spenderade vi i regnet på museum innan vi tog oss hem igen. Dock gick resan inte så bra! Påväg hem så körde ja på ett vildsvin mitt ute i skogen och ja, det var inte kul, är nog fortfarande i lite chock, svårt att sova hade ja iaf..men men..Vaknade även med förkylning och ont i magen..så nu har ja vart hos läkaren och fått medicin,så snart lär ja väl bli bra igen!

Men ja, idag blir de skola vid 1-4 och sen blir de hem och plugga och vila för min del. inte bli dålig nu!

Men i det hela taget så har ja haft en sjukt underbar och mysig helg som ja kommer att leva på länge!hoppas bara att allt löser sig bra..:S:P
jaja,dags att återgå till dagens plugg!
ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0