tired

Trött som tusan,men i natt fick ja sova och dagen idag har varit mycket bättre! tack och lov, saker och ting har (nästan) fungerat som jag velat haha.
CADen i skolan gick bra,för en gångs skull, det gick också bra osv.. jo men det har ju faktiskt varit bra! haha
Men en sak som jag inte gillar är att ja har några fina "vänner" i ansiktet som ja inte vill ha, varför nu liksom? Brukar inte ha de så, va ska ja göra?? :( akuthjälp på två dagar nån?

Jaja, nu har jag pluggat hela kvällen med att skriva på en bildanalys och sen renskriva konsthistorian som inte blev klar.men lite har ja gjort iaf. Nu är ja helt slut och min säng skriker efter mig. Men innan ja hoppar i den så ska ja se på desperate housewives, som är nu förresten. Så japp..
Hoppas ni haft en bra tisdag..

inte lång tid kvar..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0