julbak

1-a advent är det idag och det betyder att det vara är 26 dagar kvar till jul!! shit så fort tiden har gått.
Igår var ja inne i kalmar och faktiskt så köpte ja mina sista julklappar,så nu är ja klar =D härligt! Sen på eftermiddagen träffade ja äntligen min söta Madde. Blev en tur till IKEA, ica maxi och sen åkte vi hem till henne och hade det mysigt. Sen under snöstormen åkte ja hem och bara slappa framför 2 filmer och ja orkade inte hålla ögonen öppna så ja somna redan halv 11 ;P haha men de va skönt att sova.

Vakna ganska tidigt idag men låg o drog mig lite, sen gick ja upp och fixade tvätten..Ja har även hunnit med att slå in lite av julklapparna och sen bakat lussebullar. Så nu luktar de supergott i lägenheten =D
Nu ska ja ner till tvättstugan och hämta tvätt sen ska ja bege mig in till nybro torg och kolla på julskyltningen, sen blir de nog bara att mysa hela kvällen och äta lussebullar.. packa också för imorgon åker vi till västervik på kurs i 3 dagar så ja, måste i säng tidigt idag!
Men hoppas ni har en bra 1-a advent =)

 Mina lussebullar,mer i ugnen ;)

 Här är de snö, se min lila bil ;D haha neför den är vit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0