celebert besök =D

Idag är ja ganska glad, dock så snöar de ute men de gör ingenting =D för just nu sitter min älskade pappa på bussen ner till mig och ska spendera 4 dagar här. Det kommer bli så underbart, ja kommer känna mig så sjukt lat haha för han sa att han skulle göra allting till mig, men ja tror ja behöver vila lite så de gör ingenting ;)

Gårdagen gick ganska fort. Skola först me en rolig lektion, fick ju klippa i "manstidningar" och ta ut bilder på män, så klippa o klistra lite var vårat projekt ;P haha
Sen hem och plugga ännu mer,okej de va inte kul!
Men mitt under mitt flitiga jobb så ringde ju världens sötaste Karro och vi snacka i flera timmar! De va så underbart. de gjorde verkligen min kväll och ja blev så glad när hon ringde sådär helt spontant liksom.. oooh sånt kan verkligen få mina läppar att le LÄNGE!

Nej nu har ja inte tid.. till skolan o ha CAD i 3 timmar, sen blir de hem o plugga lite till innan pappa kommer. sen blir de mys för hela slanten!
Ha en bra dag!


ja förstår ingenting..=S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0