adventsmys


Så, nu var första ljuset tänt i min "advensljusstake". Mysigt mysigt, dock var det lite ensamt eftersom ja alltid brukar va me familjen på advent så de blev lite konstigt.
Men ja fick prata me min lilla mamma och sukta henne me lussebullar undertiden som ja tände de,så lite mys blev de iaf.
Fast hon är lite sur på mig för att ja inte kan vila, har vilat idag men ändå så har ja en sån ångest för att ja inte gjort något..och de är väl typiskt mig men ja,,kan inte hjälpa de. för såhär lat va länge sen ja va!
Så hon hade väl all rätt att skälla på mig antar ja ;P
Men nu ska ja fortsätta mitt mys med te och lussebulle framför finalen av "ensam mamma söker", sen blir de nog nån film.
Hoppas ni haft en bra dag!
 


Kommentarer
Postat av: Syster

Älskar dig världens bästa syster! <3

Idag, imorgon och för ALLTID!

2010-12-01 @ 06:28:33
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0