Underbara mamma!

Jag måste bara säga att jag har världens bästa mamma!
När jag kom hem idag så låg det ett litet brunt kuvert på golvet och ja såg ju direkt att de var ifrån mamma (ni vet hur de är ;P)
och när ja öppnade de låg det en påse med Alhgrens bilar + ett kort..ja firade ju 1 år som körkortsinnehavare igår och hon var så gullig och kom ihåg de (vilket inte ens ja hade gjort ;P) och skickade detta.
Ja blev helt rörd! detta gjorde verkligen denna dag ännu bättre!

 

Så nu sitter ja och mumsar på mina bilar, innan ja ska iväg till nybrocity ;P


Kommentarer
Postat av: Abdirahmanhermine

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-04-01 @ 08:22:19
URL: http://abdirahmanhermine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0