tomt

Jaha, då har syster åkt hem då :( tomt och tråkigt de blev här nu!
Vi har haft det helt underbart med shopping,tur till öland, god mat och godis, filmer i massor samt massa annat härligt! Med andra ord: en toppen helg!
Men nu blev de tomt och så här =(
Och med att hon har åkt betyder de att ja måste sätta mig och plugga vilket gör att ja hellre spry, blir galen för jag vet inte hur jag ska gå vidare nu. är typ klar kanske eller inte, ja vet inte? och ska ja vänta i 2 dagar till eller inte för att se hur de har gått?
jaja, ja får se hur ja gör. Ska städa snart men först blir de väl lite pluggande med att läsa lite..

Hoppas ni haft en lika bra helg som jag, även fast inte vädret har varit de bästa!!
Älskar dig syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0