tisdag

så tickar dagarna på..okej, det är bara tisdag men ändå, tiden springer iväg.
Idag hade ja kroki för sista gången och för en gångs skulle kände jag att det verkligen gick bra och reslutatet blev faktist lite fin, men synd bara att det var sista gången, får väl skissa lite hemma ;P haha
efterskolan åkte ja hem och fixade me lite design teori, så nu är det klart ;D YES! tog mig även tid för lite yoga vilket var 100 år sen!
Nu har ja precis duschat och jag läste att det var typ "fötternas" dag idag så ja, ja hade lite fotmassage och sitter nu med fotcreme på mig. Dessutom sitter ja har helt grön i ansiktet, och nej ja mår inte illa.
ja har även tagit tillfället i akt att ha ansiktsmask,illgrön och ful men det är riktigt skönt! Så nu känner jag mig som en ny person. Imorgon ska ja ta tag i projektet igen på allvar, för lagt de på hyllan ett tag nu men eftersom allting annat är färdigt så måste ja väl börja med den ;P
Men ikväll ska ja bara ta det lugnt, hålla koll på mina bröd som är inne i ugnen, gott med en nybakad kvällsmörgås sen ;D

Nej nu ska ja kolla desperate housewives och vänta på dagens avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0