SOL!!!

Det är SOL!! =D och ja är så glad, gud så härligt med sol, det var så länge sen. Hoppas bara att det håller i sig nu!
Skola eller handledning kl.10 som gäller för mig, men ja stannar nog hela dagen för att försöka få någon ordning på mig själv, usch asså H*tar detta projekt nu och ja har redan tagit sommarlov, en dag som denna iaf ;)

Hade en super trevlig kväll igår med morfar. God middag och några glas vin slank allt ner i min kropp, sen sov man gott hela natten ;) hehe

Nej nu ska vi avsluta frukosten innan ja ska bege mig till skolan.
Ha en bra tisdag..nu är de bara 2 veckor kvar tills ja kommer hem ;D wiie sommarlov + sthlm = <3


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det lät som att ni hade en mysig kväll :-) Blir lite avis! ;-) Snart kommer du hem, wie! <3

2010-05-18 @ 11:52:25
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0