sjuk?

Handledning avklarad, som dock inte gick så bra..blev bara mer förvirrad =S, plus en bilbesikning som gick prima..ingenting alls eller jo en lampa till reg-skylten ;) hihii va bra!!
Hem efter bisitkningen och satte mig i soffan, där somnade ja som en stock på en gång och sov tills nu.. Shit ont i magen och huvudet och är så trött.. vad är det med mig? ska ja bli sjuk nu?? ja orkar inte de.
Orkar iof ingenting, inte plugga, inte röra mig, inte VARA alls längre =(

ajja får väl bli mer slappa för mig så att ja inte blir dålig!! För lillskiten kommer ju på onsdag och då måste ja må prima ballerina ju ;) Massa bus på g!!



Kommentarer
Postat av: Ciccie

Tack älskade syster, det värmer att du tänker på mig! Jag går i rätt riktning nu :) Känns superskönt efter 13 dagar! Snart kommer du hem, då har vi mååånga månader tillsammans, UNDERBART!

Love you always! <3

2010-05-12 @ 12:32:12
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0