mycket

Vilken lång dag det har varit idag känner ja, den är inte ens 10, jo snart ;P
Fått lite gjort iaf..Handledning på morgonen och de gick väl sådär.tycker fortfarande att det är sjukt segt och ja har redan tagit sommarlov ;P, sen fick de bli att stanna kvar i skolan. Skriva klart kroki,design historia fick ja göra..
Sen blev de inhandling för att fylla upp kylskåpet som stod alldels tomt imorse när ja skulle ha mig lite frukost ;P hehe
Hem och läsa lite design teori, mer imorgon och även sökt lite sommarjobb..Japp fullrulle och egentligen borde jag: LÄSA MER DESIGN TEORI,SKISSA OCH PYSSLA MED PROJEKT, FIXA I LÄGENHETEN MEN!! Jag orkar inte. skolan kan "ta sig" och lägenheten får väl bli så pass tråkig som den är, vet inte hur ja vill ha den eller något. behöver nån som kan fixa åt mig fast ja säger till ;P haha
ajja nu sitter ja och kollar på svenska hollywoodfruar, ska snart se gossip girl och sen blir de sängen!

Fan är lite ledsen,igår när ja kom hem var ja lite klumpig så ja råkade ta sönder ett intermetzo-glas =( så nu har ja bara 3.. bajs så måste väl åka till kosta boda och köpa mig ett nytt, eller sno ifrån pappa ;)

ajja ska kolla tv nu och bara slappa!
Hoppas ni haft en bra dag! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0