ensam?

Har haft lite tid idag att fundera på, eftersom det har varit en lång och tråkig söndag, det enda som livade upp det var ett samtal ifrån den bästa! två knäppa tråkmånsar får inte prata med varandra en dag som denna ;P
Nej men det som ja funderade på och som vi tog upp var lite om att vara ensam.. och då kom jag att tänka på "är det ett tecken på att man är ensam när man börjar prata med sig själv"? för i sånna fall är jag det.. för ja har pratat med mig själv SOM EN GALNING idag, helt sjuk! haha
Så jo, ja har kommit fram till det, när man är ensam så pratar man med sig själv och jag börjar nu! Yeaj det där lät bra, är ju "bara" 21 år..kanske dags att skaffa katt eller något annat?? ;P

jaja, snart vill ja hoppa i säng så denna dag kan ta slut!
ha det!


Kommentarer
Postat av: C

Du är aldrig ensam!! Jag finns alltid här för dig min ängel! :) Puss <3

2010-05-09 @ 21:35:17
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0