DUKTIG

Ojj va ja känner mig duktig idag, fått mycket gjort =)
Ställde klockan på halv 9 imorse och ja vaknade av den!! SHIT säger ja bara ;P haha de va länge sen.. Upp,åt en härlig frukost,duscha,bytte lakan och sen begav ja mig in till kalmar. Där köpte ja mig en skrivare på CO, sen åkte ja till mitt favvoställe = IKEA :D Trodde inte ja skulle handla så mycket men fick med mig en hel del ;P
gardiner,tavlor,kuddar,vitlökspress och så.
Hem och fixade i lägenheten, så nu är den fin! Har även skrivit ut design historian och lämnat in den, in med design teorin, skissat pytte lite och även, till och med hunnit med att tvätta + dammsuga.
Ojjoj va ja känner mig duktig och klockan är bara 6
Nu sitter ja och smaskar på middag som blev riktigt god, tonfiskpasta ;D
Sen ska ja skissa lite till,hämta tvätt och kanske lata mig lite? är ju gladiator ikväll som ja ÄLSKAR så den ska ja se ;P haha
här kommer lite bilder på lägenheten nu :P

   


hoppas ni haft en bra dag!
Krya på dig kära syster och hoppas som sagt på besök ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0