1.a valborg

God morgon!
Redan första maj, det är helt sjukt! tiden verkligen rinner iväg och jag slutar liksom skolan om en månad =S hehe skönt!
Hade en härlig och lugn valborg med pappa igår. Förmiddagen spenderade jag på jobbet med mamma och hälsade på alla där, sen tog ja mig en "walk" till sumpan för att röra mig mot pappa. Väl där satt jag i solen och bara njöt tills pappa kom hem vid halv 6. Då blev de laga mat, lax med rotsaker, mumma ;D
Sen blev det bara som sagt, en lugn och härlig valborg med film och tvmys.
Nu sitter ja i soffan och arbetar lite me skola, ska snart hoppa in i en dusch, sen ska ja bege mig till syster min och bara ha en syster dag! Härligt ;) får se va som händer. Sen ska ja nog över till Jossan ett tag på kvällen och va lite dräglig ;P haha

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Systerdag! <3 Plus en liten pungsäck på ett hörn ;)

2010-05-01 @ 12:26:56
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0