tiisdag

Nu var det tisdag igen och dagarna bara springer iväg, snart är de fredag och helg haha.. Okej kanske inte riktigt men ändå.
Har haft skola hela dagen.. Eller skola och skola, vi hade skissteknik vilket gick ut på att vi gick igenom våra projekt för hela klassen och sen fortsatte på dom.. Men ja har tröttnat så otroligt mycket på detta projekt att jag snart spyr! Orkar inte bry mig längre alltså. Nu är det väl bara att bygga den i verklig storlek och sen göra presentationsskiss och powerpoint. De borde ja hinna på en vecka!

Och på torsdag kommer min älskade stora syster hit ner till mig. Oooh det ska bli så underbart. Vi ska bara ta det lugnt och sen ska de bli fest på lördag me klassen. Kul kul!
Just nu sitter jag och latar mig, väntar på mina "clasmate" ska komma och ha lite tisdagsmys framför dating in the dark men de verkar inte vilja komma. Segar sig med andra ord ;)

Tänker på dig gumman hela tiden! finns alltid här och dörren är alltid öppen för dig! Kom när,hur och som du vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0