söndag

Nu har min kära stora syster lämnat mig i lilla kalmar helt ensam ;D haha nej men hon har åkt hem nu. Det är väldigt synd tycker ja, blev så himla tomt nu!
Men gårdagen iaf var väldigt trevlig, blov en tidig sänggång för oss och ja kan ju inte sova så vid kvart över 8 gick ja upp och gjorde mig en god frukost. Ciccie kom upp även hon med strax efter (förlåt om ja väckte dig ;P)
Sen så satt ja i solen, genom balkongdörran och fixade min stol, klippte tyg hit och dit,gick ganska bra.
tog mig en snabb tur till bibblan innan vi tog bilen till kalmar för att som sagt släppa av syster. vid halv 2 rullade hennes buss till sthlm och min bil tillbaka till nybro.
Åkte hem och satte mig och sydde tills symaskinen sa NEJ, men då kom Emilie istället med en liten blomma (TACK =D) och vi hade en mysig kaffekväll.

Nu ligger ja i soffan,funderar på om ja ska plugga nå mer,men orkar inte..Kollar Wipeout och ska väl se någon film snart.
Hoppas ni haft en lika bra helg som ja har!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0