sjuk igen?

Usch nu känner ja att ja börjar bli sjuk igen, ja vill inte! Inte nu, de har ja inte tid med! Men känner hur förkyldningen är på ingång med huvudvärk,ont i halsen plus nästäppa..Blä blä!
Och inte nog med det, anna kommer ju ner nu ihelgen och då vill ja inte vara sjuk, de skulle vara så synd!
När hon äntligen kommer ner och vi ska ha kul så blir ja dålig! inte kul inte kul!

Men fick reda på en positiv sak idag som egentligen skrämmer mig lite men de är väl bara att kämpa på ändå. Hoppas ja kan göra de bara, inte backa nu! Men de ska ja inte!
 
Nu blir det mys i soffan med film och ljus, och så film såklart..fast ja tror de blir en tidig kväll för min del, ögonlocken har redan börjat gå ner så ja, andra el tredje pausen är de nog slut för min del ;P
hoppas ni mår bättre än mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

I love you Sister! Krya på dig! <3

2010-03-04 @ 22:18:33
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0