Mittwoch

Nu är det onsdag och mitten av veckan! Denna dag har gått väldigt fort och självklart har jag inte fått så mycket projekt gjort.
Jag har varit i skolan och haft grafiska designverktyg till kl. 12 sen åkte ja och Emilie till IKEA för att köpa material till projektet och så. Det gick väl ganska smidigt och bra så efter det åkte vi med solen i ansiktet över till Malin för att avnjuta en mysig fika ute i vårsolen. Det var verkligen helt underbart! solen värmde och man bara kände sig så lugn! underbart underbart!
sen åkte vi hem och va väl hemma efter 5 nån gång så då var de bara att laga mat och sen sätta sig för att börja med modellen. blev lite gjort men nu har ja hamnat vid ett sådant läge att jag gjort lite fel på den STORA modellen, och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det :S jobbigt läge!
Men är som sagt för trött för det idag så jag får försöka lösa det imorgon eftermiddag hade ja tänkt, hoppas ja kommer på någon bra lösning!

Och imorgon kommer älskade syster äntligen ner! Dock kommer hon väldigt sent men de ska bli så mysigt att ha henne här. Så imorgon vid 23 måste ja befinna mig inne i kalmar pigg och glad för att plocka upp henne men det ska ja nog försöka klara ;D

nej nu ska ja väl göra mig i ordning och så. sängen ser väldigt inbjudande ut så att lägga sig och lata sig med andra ord känns som en bra idé. Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0