love!

Jag vill bara säga att ja älskar min mamma. Hon är en person som får stå ut med VÄLDIGT mycket och ja kan inte visa min tacksamhet till henne. vet inte hur ja ska göra det riktigt. Eller i alla fall så säger ja inte så mycket vilket är väldigt synd.
Men iaf, i helgen har vi verkligen haft det underbart. föreställningen gjorde verkligen sitt i våran relation eller va man ska säga och ja, det är det enda jag gått och tänkt på hela dagen! hur mycket jag älskar min mamma och hur underbar hon är!
ville bara skriva ner det så att ja själv blir påmind.
Och till er alla andra, kom ihåg att säga de till de som ni tycker om, de kan göra deras dagar! 

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0