inte jag

Gud, är fortfarande inte själv.. ja vet inte va det är som händer men ja är hel skum, känner mig grymt konstig och har gjort de ett bra tag nu. men men, får se om de är som S säger men ja vet inte..får vänta och se helt enkelt.
Har haft kroki hela dagen idag och det gick faktiskt ganska bra, första gången på länge så man kände sig lite ringrostig sådär men de gick..tillslut.. ;P hehe
Så nu på kvällen känner mig sig lite slut i huvudet så sängen är ju väldigt lockande om man säger så ;D

Rasterna idag har vi spenderat ute i vårsolen, och det har verkligen varit helt underbart. riktigt varmt och skönt and I LOVE IT!
Satt och tog en glass vid stationen efter skolan me tjejerna och det var super mysigt, sen tog ja mig en tur in till kalmar och fixade lite saker. sen var det bara hem och städa och packa de sista innan man åker tillbaka till sthlm imorgon =) skönt ska de bli att vara borta och få spendera MYCKET tid me familj och vänner!

Nu ska ja kolla på "så ska det låta" innan ja stänger mina små ögon för natten och krypa ner i minmyyysiga säng som för övrigt har blivit riktigt "mysig" och gosig, ja älskar den! haha den fångar mig när ingen annan gör de!
Hoppas ni haft en bra och solig vårdag!

STHLM IMORGON =D iiiiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0