7/3

Solen skiner här i Nybro idag också och allting är super!
Har haft en underbar helg med Anna på besök! Dock var det en kortis men ändå ett sånt besök som man behöver lite då och då!
Fredagen var lugnt med prat och film eftersom hon kom så sent på kvällen!
Lördagen blev det full rulle hela dagen. In till kalmar tidigt på morgonen för att shoppa,kolla slottet, äta lunch och bara ha det underbar. Sen åkte bilen tillbaka till Nybro där jag visade hur det ser ut där jag bor och så.
Sen fick det bli en supergod middag med lite föranade innan vi skulle in till kalmar för lite party party!
Kvällen blev väldigt lyckad och vi kom väl hem lagom glada vid 3 imorse och då var det skönt att sova kan ja säga! mycket dans så fötterna värker lite idag!

Idag blev det en snabb tur till ÖB för att inhandla en dammsugare, lämna av Anna i kalmar för att sen åka hem och städa.
Så japp, nu har jag städat och tänker ta på mig mina skor och ta mig en promenad i det fina "förvårvädret",får se vilken tur de blir idag ;)
Sen måste det väl bli SPY plugga.. men men, skjuter ju upp det hela tiden så varför inte göra det lite till?

Nej nu ska ja iväg och ha det skönt! Ha en underbar söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0