25/3

God morgon! Gud så skönt ja har sovit i natt, länge sen ja sov så länge och så ostört, himla glad :D
Somna redan vid 10-tiden igår för ja hade en jobbig huvudvärk som tryckte mig i säng, men de va skönt..Behövde nog de.
Nu sitter ja i soffan och har precis avslutat min goda frukost, kesella + mandarinblandning med keso + kiwiblandning och müsli,smörgås, te och jucie.. mmm nu är man mätt och står sig nog till lunch (får man hoppas ;P)

Ska göra mig i ordning för en heldag med "design historia" tillsammans med REK-arna.. det ska bli sådär kul, haha jobbigt!
Sen blir de hem och tvätta,dammsuga,laga mat kanske en promenad beror på vädret..Och självklart packning!
För imorgon blir de tåget emot Sthlm, ska hem över helgen och jobba samt gå på föreställning, hem på söndag och sen tillbaka på onsdag. Japp de blir ett evigt fläng för mig.
Nej nu kan ja inte sitta här och lata mig. På med kläderna är de som gäller.

Fan kom just på att ja inte kommer att få några våfflor idag :(, har inget våffelgärn, men kanske kan försöka smuggla in mig några när ja är i sthlm, lura mamma lite ;P haha

Men men, Ha en bra dag!
Puss och kram! (är glad idag,men trött ;P :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0