21/3

Idag såg ja i tidnignen att det var internationella sömndagen och jo man tackar! Ja skulle behöva lite hjälp med de ;P haha ja kan somna men vaknar mycket och sen vaknar tidigt på morgonen vilket är SÅ störande! Känner nu när ja sitter i soffan att ja faktist fortfarande är trött, men ja KAN inte sova..förstår inte.
Skulle bara vilja lägga mig ner nu och sova ut men ja vet inte när de blir nästa gång, påsk kanske med tanke på att skolan börjar ja 9 nu varje dag :S
Ajja de får väl bli en tidig kväll idag för att ja ska få sova ut :P

Nu sitter ja som sagt i soffan och kollar nyhetsmorgon, ska snart hoppa in i en dusch och sen så vid 12 kommer Madelene över och ska tillbringa dagen tillsammans med mig! Mysigt mysigt!
Ska bli riktigt härligt!
Nu ska ja uppmärksamma vädret på tv,vill inte ha snö mer iaf!
Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Molly

Hej lollo!

Grattis du är en av vinnarna i min tävling, så om du mejlar mig din adress ([email protected]) så kan jag skicka godis till dig!

Ha en bra dag!

Mvh, Molly

2010-03-22 @ 13:14:54
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0