7 juni

Okej lite dålig uppdatering men lite nu.
Fredagen spenderades med lite besök på jobbet,tur i centrum och sen en kväll med jossan + co, väldigt trevligt.. lördagen blev att sola på huvudstafältet, en tur till centrum och va me Jossan lite underbar egentid sådär..hade egentligen planerat en lugn hemmakväll med mig själv med de blev istället med syrran och viktor till systers kompis som fyllde 24 ett tag,men blev inte sen utan avslutade kvällen själv med film.
igår va ja med min underbara pappa och solade, blev utbjudna på middag och fika av grannen och hade de toppen.. dåligt slut på dagen dock,men de är sthlm i ett nötskal!
idag första arbeterdagen på 1 år typ och de gick bra, väldigt hängig dock eftersom ja känner mig förkyld men men..
sen har de blivit myskväll hemma hos syster min <3 god mat och bara njuta..
snart en dusch sen säng innan och antagligen jobb imorgon om ja inte blir sämre..
så hoppas ni haft en bra kväll,helg och dag!!

Kommentarer
Postat av: Glenntindra

good job please keep on the good work

2011-03-21 @ 07:35:18
URL: http://glenntindra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0