sol,svett och bad

Man ska verkligen inte klaga på att värmen äntligen är här och har varit här nu ett tag men det är ju OLIDLIGT att jobba i denna hetta. Man orkar inte göra någonting,utan man är helt lojj.
Iaf idag så bestämde vi oss för att inte vara på gården utan att åka till vasaparken me de få barn vi hade, liksom 13 på 4 pers..väldigt enkelt ;P
Tog med oss lunch och hade en urmysig dag i solen med barnen som fick springa omkring och leka medans man själv rann bort och då menar jag det bokstavligen.. Har nog inte svettats så mycket på länge, genom att bara sitta still dvs, var som en pool överallt. usch det var inte trevligt.
Men ja bestämde mig iaf för att ta en tur till ängbybadet efter jobbet och det gjorde jag rätt till. var riktigt skönt att svalka sig kan ja säga, välbehövligt!!
Kom hem för 1 timma sen ungefär och nu ska ja se morden i midsommer,som alltid kommer efter allsång på skansen.. Så detta var verkligen en härlig sommardag!

Ska även ladda inför en lång och varm dag imorgon med, med avslutande bad,middag och mys hos min älskade Anna.
Hoppas ni har det bra i solen och blir bruna och fina..ja blir bara vitare och vitare :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0