solande

Oooh äntligen är det helg och man kan bara vila! Det är helt underbart!
Var en varm och ganska "jobbig"? dag på jobbet igår, solen sken hela tiden och det var 100 grader varmt,så man var helt lojj hehe men Boel va snäll o släpte mig vid 3 redan så att ja fick gå hem. Hem och dog på balkongen, sen gjorde ja mig i ordning för en liten AW med Ciccie,Annelie,Boel och Karro på strand och "baras bar" vid hornstull. Var väldigt trevligt, men man kände att man jobbat en vecka och varit ute i solen så redan vid 10.-tiden var ja hemma och dog i soffan igen.
Dagen idag har ja spenderat med mina underbara vän Jossan. Vi åkte iväg tidigt imorse och köpte med oss picknick för att ligga och pressa hela dagen på kananbadet. Många dopp i det SKÖNA vattnet fick de bli innan vi kände oss rätt mätta för dagen. Då blev det hem och grilla hamburgare och bara mysa i soffan.

Kände mig väldigt seg så kom hem och tog mig en liten promenix vid 8 tiden och nu är ja äntligen nyduschad och snart färdig för sängen. tidig sänggång efter denna "krävande"? dag.
Imorgon blir de mer sola och bada och träffa mina bästa pappa. njuta av den lediga söndagen ska ja göra med nära och kära.
Hoppas ni haft de lika bra som jag! =)

  jag och jossan på midsommar :D <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0