lördag

Nu är det äntligen helg, och en lugn sådan för min del..Känns som om de kanske varit lite mycke nu den senaste tiden hehe men det kan va skönt att ta det lugnt när man börjar bli dålig igen =(
Gårdagen spenderade ja hemma med en tur till Kista med Jossan sen hem och äta middag med familjen som kom hem igen. Blev även lite filmmys med syster också innan man somnade gott =)
idag har ja varit med min älskade mamma och tvättat bilen,planerat helgen som kommer och även vi tagit oss en tur till kista för att shoppa lite vi med..blev några fynd men inte så mycke, en klocka,tröja och så fick de bli.
Sen tog ja bilen till vällingby för att spendera kvällen med älskade syster och viktor.. Alla tre är lite småsjuka så det är härligt att bara ta det lugnt, kolla sommarkrysset,laga goda pirgoer och bara mysa framför tvn tillsammans!
imorgon ska ja ha en dag med min älskade lilla pappa, ska bli så härligt. En familjehelg helt enkelt,sånt behövs..


Fan, ja vill verkligen men är så feg att ja inte vågar!! Måste måste måste!! har 4 veckor på mig, MAX!!

Nu ska ja tigga lite "armkliande" av syrrans sambo ;P haha


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Ingen pappa! Du får stå ut med mig o viktor, fiskgratäng o bullbakande istället ;)

Puss <3

2010-07-25 @ 17:36:07
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0