happy finally?

Gud vilka underbara dagar ja har haft nu. Det gick jag och tänkte på idag.
Jag har fått spendera mina senaste dagar med människor jag verkligen tycker om och som på någotvis verkar göra densamma. Jag har fått tillbaka så grymt mycket med att vara med dom. Om ja mått dåligt så har de hjälpt mig. Hela helgen har varit underbar,kvällen igår var underbar och på jobbet är det underbart.
Jag känner för första gången sen ja kom upp till sthlm att ja mår bra. Jag är inte så ensam eller så som ja känt utan ja vet vilka ja har i min närhet och de finns verkligen där!

Jag uppskattar verkligen det, tänker kanske inte så mycket på det när ja ÄR där men nu efter så inser jag hur bra det har varit, just i helgen iaf! Underbart.
Sen när man får ett litet mess på dagen som frågar varför man jobbar med nackspärr och att personen ifråga ville komma och "kidnappa" mig för att ja inte skulle jobba, det är också en härlig känsla. En "bryende" känsla.

Så nu ska ja ta vara på dessa tankar och känslor och leva på länge. Ikväll är det en kväll för mig själv men imorgon får ja träffa min andra hälft med bad och picknick och det ska bli underbart! Även helgen kommer bli SUPER! längtar!
Nu är det en GLAD Louise som skriver!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det kommer bli underbart imorgon bästaste!! <3<3<3

2010-07-06 @ 21:22:24
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0