måndag igen

Skit alltså! ja tänker inte vara i verkstaden hela veckan :( gör ju bara illa mig.idag for liksom hela min nagel anär ja skulle slipa en liten ful skumbit..usch ja blir så sur :( haha Men men..ska vara där hela veckan för vi ska göra en liten "datamus" i hårt skum som en liten prototyp typ.. Och dessutom har ja inte den roligaste läraren men men, det får väl gå de med!

Idag har ja även skrivit på papprerna till min nya lägenhet så den 1.a mars är den min =D wiie. Längtar och det ska bli så skönt att få någonting eget snart!

Men ja är inte bara sådär tjurig som de låter utan ja är egentligen väldigt glad! För imorgon kommer min lilla pappa ner till mig och ska spendera några dagar med mig! Det gör mig happy happy happy! =D så imorgon när ja kommer hem ifrån skolan så finns han i min lilla lägenhet :D underbart med andra ord!
Och för att fortsätta min lilla gladhet ska ja kolla på SATC ikväll och låna filmen "the holiday" imorgon av en kompis för att göra första dagen till en toppendag med pappa!

Nej nu ska ja kolla vidare =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0